پرش به محتوا

کارگاه” مدیریت زمان” در شورای متخصصان هرات پایان یافت

کارگاه دو روزه‌ای تحت نام ” مدیریت زمان” با توزیع تصدیق نامه برای نزدیک به ۲۰ تن در شورای متخصصان هرات پایان یافت.

این کارگاه امروز( پنجشنه،۸ میزان ۱۴۰۰) خاتمه یافت.
مسوولان شورای متخصصان هرات هدف ابراز می دارند که این کارگاه ها از یک سو موضوعات تخصصی را برای جوانان آموزش می دهد و از سوی دیگر باعث گسترده شدن دایره ارتباطات می گردد.

محمد رفیق شهیر، رییس شورای متخصصان هرات می گوید، در شرایط کنونی مردم بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آموزش، آگاهی دهی و ارتباطات دارند، به ویژه نسل جوان که آینده کشور در دست شان است. به همین دلیل برگزاری این کارگاه در کنار کمک به ظرفیت‌سازی جوانان ارتباطات شان نیز قوی می کند.

رییس شورای متخصصان عنوان کرد، در آینده نیز کارگاه‌ها و برنامه‌های آگاهی‌دهی ما برای دختران و پسران هرات جریان خواهد داشت.

از سوی هم شماری از اشتراک کننده‌گاه این برنامه در کنار استقبال از برگزاری این برنامه‌ها، خواهان دوام آن در آینده نیز هستند.

محمد شریف رستمی از اشتراک کننده‌گان این برنامه بیان می کند:” هدف من از اشتراک در این برنامه این است که بدانم چگونه از زمان استفاده بهینه کنم.”
علی احمد نورزاد از دیگر اشتراک کننده گان این برنامه گفت، اشتراک من در این کارگاه باعث شد که درمورد مدیرت زمان بیشتر بدانم و با افراد متفاوت آشنا و دایره ارتباطاتم را گسترش دهم.

محمد فرید فایض استاد پوهنتون/دانشگاه که مسوولیت تدریس این کارگاه آمورشی را به دوش داشت گفت، در جامعه افراد کمی هستند که زمان را در برنامه های زندگی خود مدیریت کنند. آگاهی‌دهی در جامعه یک نیاز است و سبب می شود مردم را از سردرگمی نجات یابند.

این استاد دانشگاه بیان کرد، اگر در زندگی مدیریت زمان وجود داشته باشد، در مسیر زندگی پله‌های ترقی را خواهم پیمود.

در این کارگاه روی این موضوعات بحث شد: تعریف مدیریت زمان، اهمیت مدیریت زمان در زندگی، ابعاد مدیریت زمان، چگونه باید مدیریت زمان را به شکل بهینه استفاده کرد، و روش‌های مدیریت زمان در عصر معاصر.

گفتنی است هفته‌های آینده برنامه های آگاهی‌دهی شورای متخصصان برای بانوان نیز برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید