پرش به محتوا

کارگاه” رهبری و خودفریبی” در شورای متخصصان هرات برگزار شد

شورای متخصصان هرات به سلسله‌ی کارگاه‌های قبلی خود این بار کارگاهی را تحت نام” رهبری و خود فریبی” برای شماری از دانشجویان دختر در این نهاد برگزاری کرد.

این کارگاه با توزیع تصدیق‌نامه برای 20 تن پایان یافت.

مسوولان شورای متخصصان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را بلند بردن ظرفیت‌های رهبری برای دختران می‌دانند.

محمد رفیق شهیر، رییس شورای متخصصان هرات بیان می‌کند، شورای متخصصان هرات طی ۲۰ سال گذشته برنامه‌های آموزشی مختلف برای دختران برگزار کرده و در آینده این چنین برنامه‌ها را دایر خواهد کرد.

با این حال، شماری از اشتراک‌کننده‌گان این برنامه از برگزاری این برنامه استقبال کرده و خواهان دوام برنامه‌های از این دست می‌باشند.

این کارگاه توسط سیما سادات هاشمی، طی دو روز تدریس شد.

فرشته فضل از اشتراک‌کننده‌گان این کارگاه آموزشی به این عقیده است که بسا از مشکلات در جامعه افغانستان به دلیل رهبری ضعیفی است و برگزاری این چنین برنامه‌ها می‌تواند که مردم حتی در سطح کوچک رهبری راهنمایی کند.

او  می‌گوید:” به عنوان یک جوان لازم می‌دانم که در این‌گونه کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و از آن برای پیش‌برد بهتر امور زندگی خود استفاده نموده و به عنوان یک رهبر واقعی در جامعه عرض اندام نمایم.

فوزیه قاضی‌زاده یکی دیگر از اشتراک‌کننده‌گان این کارگاه آموزشی بیان می‌دارد، کارگاهی‌های این چنینی در کنار یادگیری‌ موضوعات علمی به استحکام زنجیره ارتباطات می‌انجامد.

در این کارگاه در مورد موضوعاتی مانند: مشکل, متاثر از مشکلات دیگر است، انتخاب ژرفی که تعیین کننده نفوذ است، چگونه برای خودمان محدودیت ایجاد می کنیم؟ وچگونه این محدودیت ها را رفع کنیم؟ بحث خواهد شد.

گفتنی است که شورای متخصصان هرات در دو دهه پسین برنامه‌های آموزشی زیادی را برای جوانان داشته است.

به اشتراک بگذارید