پرش به محتوا

شورای متخصصان هرات کارگاه دو روزه‌ای تحت عنوان (اعتماد بنفس چیست؟) برگزار کرد

شورای متخصصان هرات به دنبال کارگاه‌های قبلی خود، این‌بار کارگاهی را تحت نام «اعتماد بنفس چیست» برگزار کرد‌.

این کارگاه با توزیع تصدیق‌نامه برای بیش از ۲۰ تن از بانوان پایان یافت.

مسوولان، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را بلند بردن ظرفیت زنان و آگاهی زنان در مورد اعتماد بنفس می‌دانند.

محمد رفیق شهیر، رییس شورای متخصصان هرات بیان می‌کند که این کارگاه را برای آگاهی‌رسانی به زنان در مورد اعتماد بنفس برگزار شده است و در آینده نیز برای زنان چنین کارگاه‌های را دایر خواهیم کرد.

آقای شهیر افزود که ما در جامعه به جوانان با اعتماد بنفس برای توسعه کشور نیازمندیم.
در همین حال، شماری از اشتراک ‌کننده‌گان با آنکه از برگزاری این کارگاه استقبال می‌کنند، خواهان برگزاری بیشتر این برنامه‌ها از سوی شورای متخصصان هرات شدند.

دنیا کریمی از اشتراک‌کننده‌گان این برنامه‌ی آموزشی بیان گفت: اعتماد بنفس از موضوعاتی است که این روزها بیشتر حس می‌کردم باید در مورد آن معلومات داشته باشم.

وی افزود، پیشنهاد من به شورای متخصصان و نهادهای از این دست این است که برنامه‌های بیشتری برای دختران داشته باشند.

مرسل بختیاری، یکی دیگر از اشتراک‌ کننده‌گان بیان داشت، اشتراک من در چنین جمع‌ها و برنامه‌های باعث می‌شود که با افراد با تجربه و متفاوتی آشنا شده و ارتباطات خود را قوی بسازم .

در همین حال، فضل‌الرحمن فاضل که مسوولیت تدریس این کارگاه آموزشی را بدوش داشت تاکید کرد که در محیط آموزشی مثل مکتب و دانشگاه کمتر به این موضوعات می‌پردازند، بنابر این نقش نهادهای مثل شورای متخصصان برای آموزش این موضوعات می‌تواند ارزنده باشد.

او بیان کرد که با آموزش این موارد، نسل جوان بهتر در زندگی تصمیم می‌گیرند.

در این کارگاه در مورد موضوعاتی چون: انواع اعتماد بنفس، راه های تقویت اعتماد بنفس، ویژگی های افراد با اعتماد بنفس و ویژگی های افرادی که اعتماد بنفس ندارند بحث شد.

به اشتراک بگذارید