پرش به محتوا

برگزاری کارگاهی تحت نام “چگونگی مدیریت اختلافات اداری در سازمان”

چگونگی مدیریت اختلافات اداری در سازمان” نام کارگاهی است که از طرف شورای متخصصان هرات برگزار شد.

این کارگاه بعد از دو روز امروز پنجشنبه ۴ جوزا با توزیع تصدیق نامه ها به اشتراک کننده گان خاتمه یافت.

این کارگاه توسط محترم نذیر احمد سدید، ماستر مدیریت تجارت و استاد پوهنتون/دانشگاه برای نزدیک به 20 تن از جوانان طبقه ذکور تدریس گردید.

شورای متخصصان هرات همواره در تلاش این بوده است که با برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی ظرفیت سازی کند و سطح دانش جوانان را بالا ببرد این یکی از اهداف بلند مدت شورا بوده است.

امروز نیز شورا در سلسله کارگاه های دیگر خود، کارگاه آموزشی دیگری را برای بلند بردن سطح آگاهی جوانان و ظرفیت سازی دایر نموده است.

این کارگاه مورد استقبال اشتراک کننده گان قرار گرفته و خواهان برگزاری برنامه های بیشتری اند.

فرهاد آرین یک تن از اشتراک کنندگان می گوید:” اشتراک در چنین برنامه ها نه تنها که باعث بلند رفتن سطح آگاهی مان می شود بل باعث می شود که روابط اجتماعی مان گسترش یابد و همچنان باعث بلند رفتن اعتماد به نفس شده و در تصمیم گیری های شخصی زندگی نیز کارآمد است.”

در همین حال نذیر احمد سدید استاد این کارگاه می گوید: ” نیروی انسانی و بشری از جمله مهم ترین منابع سازمانی است که باید بیشترین توجه روی عملکرد آنها صورت بگیرد. برگزاری چنین برنامه ها باعث می شود که سطح اگاهی جوانان بلند برود.”

باید گفت که در این مدت دو روز روی موضوعات مختلف چون مدیریت تعارض چیست؟ علل تعارض و ایجاد اختلافات در سازمانها چی است؟ مکاتب مختلف در مورد تعارض چی است؟ سبک های مدیریت تعارض کدام ها اند؟ و راه کارهای جلوگیری از بروز و حل اختلافات سازمانی چی است؟ بحث شد.

به اشتراک بگذارید