پرش به محتوا

فعالیت اتاق‌های تجارت و صنایع زنان زون غرب از سرگرفته شد

فعالیت دوباره اتاق های تجارت و صنایع زنان زون غرب با حضور رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری هرات، برخی مسوولان اداره‌های دولتی، مسوولان اتاق‌‌های صنایع و معادن، زراعت و پیشه‌وران اصناف روز (یک‌شنبه، ٢١ حمل) که در سالون کنفرانس‌های ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات راه‌اندازی شده بود، با معرفی بورد جدید این اتاق، آغاز گردید.

اتاق‌های تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان با نشر خبرنامه‌ای در این مورد گفته که نخست نرگس هاشمی رییس اتاق تجارت و صنایع زنان زون غرب گفت هدف آنان گسترش فعالیت‌های زنان متشبث است و افزود که حکومت نیز در روزهای گذشته از فعالیت‌های زنان تجارت پیشه استقبال کرده‌است.

با این حال، محمدیونس قاضی‌زاده رییس اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری هرات بیان داشته که زنان در گذشته و حال توانایی‌های خود را در تمام عرصه‌ها به نمایش گذاشته‌اند و ادامه داد که در سال‌های گذشته زنان متشبث کارهای موثر مانند تاسیس کارخانه‌ها، سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان و دیگر فعالیت‌های تجارتی انجام داده‌اند و ابراز امیدواری کرد که فعالیت زنان تجارت پیشه بیشتر از گذشته رشد کند.

به نقل از این اداره، وی افزود که رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری مانند گذشته از فعالیت‌های زنان متشبث حمایت می‌کند و در بخش‌های مختلف همکار آنان خواهند بود.

مولانا نعیم‌الحق حقانی رییس اطلاعات و فرهنگ و محمدعثمان انصاری رییس اتحادیه صادرکننده‌های ولایت هرات نیز در این مراسم صحبت کرده و حمایت‌شان را از فعالیت‌های زنان تجارت پیشه اعلام کردند.

به اشتراک بگذارید