پرش به محتوا

کمک 5 میلیون دالری بنیاد زمانی برای وزارت امور مهاجرین

مقام ولایت هرات با نشر خبرنامه‌ای در این مورد نوشته عبدالواحد فرهاد صافی مسوول هماهنگی بنیاد زمانی امروز بسته کمکی 5 میلیون دالری را با حضور محمد ارسلاح خروتی معین وزارت امورمهاجرین وعودت کنندگان در هرات این بسته کمکی را برای وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان تسلیم نمود.

به نقل از این مطلب، آقای صافی می گوید این بسته های کمکی شامل البسه جات، کمپل و لوازم پوشاکی است که برای خانواده های نیازمند که از سوی ریاست های امور مهاجرین سروی شده است توزیع می گردد.

این مطلب همچنان افزوده، همچنان آقای صافی می گوید که این بسته کمکی برای تمامی ولایات افغانستان بوده و وزارت مهاجرین و عودت کنندگان با در نظر داشت ضرورت برای مستحقین توزیع می کند.

در خبرنامه‌ای نشر شده از سوی این اداره آمده که سوی هم محمد ارسلاح خروتی معین وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان که به ولایت باستانی هرات سفر نموده است در گفتگوی می گوید که وزارت امور مهاجرین از همکاری های موسسات و بنیاد های خیریه تشکری نموده و خواستار این شد تا افغان ها کشور خویش را ترک نکنند.

بربنیاد این مطلب، آقای خروتی همچنان افزود که از زمان روی کار آمدن نظام امارت اسلامی تاکنون حدود 6 صد الی 7 صد هزار نفر به کشور برگشته اند.
معین وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان همچنان بیان داشت که متعهد برای از بین بردن مشکلات اقتصادی مهاجرین و بیجاشدگان داخلی هستند.

او همچنان از موسسات خیریه و همکار با این وزارت خواستار توزیع کمک در بدل کار گردید.

گفتنیست که بنیاد خیریه زمانی توسط مصطفی زمانی در سال 2009 در کشور امریکا تاسیس گردیده و در نقاط مختلف جهان به خصوص افغانستان فعالیت های خیریه را انجام می دهد..

به اشتراک بگذارید