پرش به محتوا

پل هوایی در سرای شمالی شهر کابل ساخته می‌شود

مسوولان امارت اسلامی گفته‌اند که قرار است یک پل هوایی در سرای شمالی شهر کابل ساخته شود.

ملا عبدالواسع رییس عمومی دفتر ریاست الوزرا امروز با براق انسال، معاون شرکت ساختمانی ترکی ۷۷ در دفتر کاری خویش دیدار کرد.

به گزارش آژانس باختر، در این دیدار، معاون شرکت متذکره، ضمن ارائه گزارش در مورد توسعه بند برق کجکی و سایر پروژه‌ها به رییس عمومی دفتر ریاست الوزرا، گفت که شرکت ساختمانی ترکی ۷۷ در بخش‌های احداث پل‌ها نیز فعالیت دارد و برعلاوۀ اعمار یک پل در ولایت زابل، قرار است در سرای شمالی شهر کابل نیز یک پل هوایی را احداث کند.

به نقل از باختر، وی افزود که این شرکت برعلاوۀ پروژۀ بازسازی میدان هوایی هرات، دیزاین بندهای موسی قلعه و زمین‌داور را تکمیل کرده و آن‌را به مقامات وزارت زراعت شریک ساخته است.

این رسانه نوشته که ملا عبدالواسع رییس عمومی دفتر ریاست الوزرا ضمن خوش آمدید به معاون شرکت ساختمانی ترکی ۷۷ گفت که کارکردهای شما قابل قدر، صدقۀ جاریه و خدمت مهم برای هموطنان ما است. مردم ما نسبت به هر زمان دیگر به پل‌ها و سایر زیربناها ضرورت دارند.

آژانس باختر افزوده ، ملا عبدالوسع گفت که اکنون زمینه خوب تطبیق پروژه‌های عمرانی در افغانستان فراهم شده است و امارت اسلامی در راستای ایجاد سهولت‌های لازم و همکاری با شرکت‌ها و مؤسسات تطبیق کننده، به آنان اطمینان می‌دهد.

به اشتراک بگذارید