پرش به محتوا

نشست هماهنگی میان نویسندگان جوان در هرات

در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات میان مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات، مسوول شبکه های اجتماعی دفتر سخنگویی امارت اسلامی افغانستان و نویسندگان جوان نشست هماهنگی برگزار گردید.

در این نشست معین نشراتی وزرات اطلاعات و فرهنگ و سرپرست معاونیت مقام ولایت مولوی حیات الله مهاجر فراهی، حاجی صاحب حسن شاروال هرات، عبدالله اکبری رئیس شهرسازی، رحمت الله فیضان معاون نمایندگی وزارت امور خارجه هرات و نویسندگان نیز حضور داشتند.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر؛ مولوی حیات الله مهاجر فراهی بیان داشت که اقدامات امارت اسلامی برای مردم روشن شده است و مردم در کنار دولت به فکر آبادی و سازندگی کشور هستند.

به گفته آقای مهاجر، تبلیغات منفی و نشر شایعات تنها بخشی از جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن می باشد که ما باید در این راستا حقایق را به مردم برسانیم.

از سوی هم مولوی احمد لله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات خطاب به اشتراک کننده گان این نشست به اهمیت و مسئولیت جوانان و نویسندگان در شرایط کنونی کشور پرداخته و افزود که در حفظ آزادی و آبادی کشور جوانان نقش مهمی را دارا می باشند و بدون تردید که با قربانی جوانان و نصرت الهی این نظام از اشغال بیست ساله نجات یافته است.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس اطلاعاتی باختر؛ ملا شمس الله صمیم، مسوول شبکه های اجتماعی دفتر سخنگوی امارت اسلامی یک تعداد رهنمود هایی را بخاطر جلوگیری از تبلیغات منفی در برابر نظام اسلامی، کشور و دین ارایه نمود و از جوانان و نویسندگان خواستار این شد تا با حفظ این اصول و مقررات به مبارزات خویش ادامه دهند.

در این نشست مسوولان دیگری نیز به ایراد سخن پرداخته و به هماهنگی بیشتر میان جوانان و خدمت صادقانه برای مردم تاکید نمودند.

به اشتراک بگذارید