پرش به محتوا

مولوی عبدالسلام حنفی: تاجران و سرمایه‌گذاران یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه می باشند

به نقل از آژانس باختر: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان دیروز با حاجی خلیل زدران یک تن از تاجران ملی کشور و همراهانش دیدار نمود.

دفتر مطبوعاتی ریاست دفتر ریاست الوزرا با نشر این خبرگفته است: در این دیدار، نخست حاجی خلیل زدران به نمایندگی از دیگران راجع به وضعیت اقتصادی، تجارت و سرمایه‌گذاری در کشور صحبت نموده، گفت که مهم‌ترین مسئله برای تاجران و سرمایه‌گذران در راستای سرمایه‌گذاری در کشور تأمین امنیت جانی و مالی آنان و نیز مورد حمایت قرار گرفتن و فراهم سازی سهولت‌ها از طرف امارت برای آن‌ها می باشد که خوشبختانه امارت اسلامی امنیت تاجران و سرمایه‌گذاران و همچنان سرمایه‌های آنها را به بهترین شکل تأمین کرده و نیز سهولت‌های زیادی را برای آنان در نظر گرفته‌ که باعث می‌شود تاجران به سرمایه‌گذاری در کشور تشویق شوند.

آنان همچنان بر نقش ترانسپورت و انتقال اموال در امر تجارت اشاره کردند و از مسئولین امارت اسلامی تقاضا نمودند تا در زمینۀ حمل و نقل اموال تجارتی و راه‌های مواصلاتی توجه ویژه نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا ضمن خوش آمدید به آنان، تاجران و سرمایه‌گذاران را یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه برشمرد.

معاون اداری ریاست الوزرا افزود که امارت اسلامی زمینۀ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله صادرات، فابریکه‌های تولیدی و استخراج معادن را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم نموده و از تاجران ملی و خارجی و آن عده افغان‌هایی که در خارج از کشور به تجارت مشغول‌اند خواست تا با استفاده از این فرصت در توسعه و آبادی کشور سهیم شوند.

به اشتراک بگذارید