پرش به محتوا

ملی پوشان زیر ۱۶ سال فوتبال کشور راهی تاجکستان شدند

ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش افغانستان در برگه‌ی فیسبوک‌اش نگاشته که تیم ملی  زیر ۱۶سال  فوتبال کشور صبح روز دوشنبه ۱۹ ثور پس از خداحافظی با انجنیر نظر محمد مطمین رییس عمومی کمیته ملی المپیک و ورزش برای اشتراک در بازی های زون مرکز آسیا kafa راهی تاجکستان شدند.

به نقل از مطلب نشر شده در صفحه‌ی فیسبوک این اداره، مسابقات فوتبال ۱۶ساله های زون مرکز آسیا از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ ثور(۱۳ تا ۱۸ می ۲۰۲۲) به میزبانی تاجسکستان و با اشتراک تیم های افغانستان؛ ایران؛ تاجکستان؛ قرغیزستان و ازبکستان در شهر دوشنبه برگزار می گردد.

این اداره افزوده که تیم افغانستان با ترکیب ۲۳ ورزشکار؛ ۶ نفر هیات که شامل مربی کمک مربی؛ و تیم تخنیکی می باشند در این بازی ها اشتراک خواهند کرد.

بر بنیاد معلومات حمیدالله مسعودی سرمربی تیم افغانستان؛ در ترکیب تیم بهترین چهره‌های جوان از ولایت های مختلف کشور برگزیده شده اند و قبل از عزیمت به طرف مسابقات شش ماه در زمین فوتبال تمرینات فشرده ی را زیر نظر مربیان ورزیده و با تجریه انجام داده اند.

با توجه به ترکیب تیم و امکانات فراهم شده از طرف فدراسیون امید واری برای کسب نتایج بهتر و خوبتر از این مسابقات متصور است.

به اشتراک بگذارید