پرش به محتوا

مصارف مراکز صحی کشور تا یک ماه تمدید شد

عبدالباری عمر معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه در نشستی از تمویل مراکز صحی کشور به مدت یک ماه که پول آن از طریق گلوبل فند پرداخت و توسط پروژه صحتمندی اجرا می‌شود به اشتراک کننده گان خبرداد.

در این نشست او از مسوولان موسسات تطبیق کننده خواست تا به خاطر بهبود کیفیت و ادامه عرضه خدمات صحی، شفافیت، اکمال و تجهیز مراکز صحی، مصارف بودجه و حسابدهی به طور شفاف وزارت صحت‌عامه را همکاری نمایند.

به نقل از وزارت صحت،عمرعلاوه نمود، این یک دوره امتحانی برای موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی می‌باشد، تا آنان بتوانند به خاطر ادامه کار های شان مطابق قرار داد های که با ایشان صورت گرفته است وزارت صحت‌عامه را همکاری نمایند در غیر آن با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بربنیاد مطلب وزارت صحت، در ادامه معین عرضه خدمات صحی تاکید روی اصلاحات، بهبود و تقویت سیستم صحی، معیاری سازی، شایسته سالاری، تخصص گرایی، حل چالش های موجود و هماهنگی ادارات با اشتراک کننده گان صحبت نموده و در مورد هدایات لازم داد.

این مطلب بیان داشته، مسوولان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی از ادامه کار و فعالیت های موسسات شان با وزارت صحت‌عامه اطمینان داده و خواهان حل چالش های کاری شان از سوی رهبری این وزارت گردیدند که به خاطر حل آنان تصامیم لازم اتخاذ گردید.

به اشتراک بگذارید