پرش به محتوا

مجاهد: فعالیت چهره های آزموده شده در بیرون از کشور٬ دردی را دوا نمی‌کند

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامي افغانستان امروز در مرکز رسانه های حکومت طی کنفرانس خبری دستآوردها سفر اخیرهیئت امارت اسلامی به ترکیه را با رسانه ها شریک کرد.

او در این نشست خبری اظهار امیدواری کرد که این سفر دریچه جدید همکاری ها و سرمایه گزاری ترکیه را در افغانستان باز کند.

به گزارش آژانس باختر، مجاهد گفت که در جریان این سفر در پهلوی موضوعات گونه گون مشکلات مهاجرین افغان مقیم ترکیه را با مقام های آن کشور شریک کرده است٬ همچنان در مورد نقش رسانه های ترکی در منعکس کردن تصویر واقعی افغانستان کنونی به جهانیان با شماری از مسئوولین رسانه های آن کشور صحبت نداشته است و از آنان خواسته است که خبرنگاران خود را به خاطر انعکاس وضعیت افغانستان به کشورما بفرستند.

این رسانه نوشته که سخنگوی امارت اسلامی در ادامه گفت: هنگام اقامت در ترکیه با وزیر مالیه آن کشور در مورد سرمایه گزاری در بخش های زراعت و معادن در افغانستان صحبت های مفصل داشته است و با صنعت کاران چهار ولایت ترکیه راجع به سرمایه گزاری در افغانستان نشت های را انجام داده است.

به نقل از باختر ، ذبیح الله مجاهد در این نشست خبری به برخی مسایل دیگر هم تماس گرفته گفت: بعضا نشت های با نمایندگان امریکا در دوحه انجام شده است اما تا کنون کدام تصمیم بزرگی میان دو کشور اتخاذ نشده است.

به اشتراک بگذارید