پرش به محتوا

رئیس امر به معروف و نهی از منکر هرات؛ نظام‌ها بدون حمایت ملت به سقوط محکوم است!

شیخ عزیز الرحمن‌المهاجر رئیس امر به معروف و نهی از منکر و سمع شکایات ولایت هرات در ادامه سفرهایش به ولسوالی‌ها به منظور سمع شکایات و بررسی وضعیت مردم و نظارت از کارکرد آمریت امربالمعروف به ولسوالی‌های اوبه و چشت‌شریف سفر کرد.

 شیخ عزیز الرحمن المهاجر در سفر به ولسوالی اوبه در نشست‌های جداگانه با مسئولان نظامی و ملکی، علما، متنفذین و بزرگان دیدار کرد.

شیخ المهاجر در دیدار با مسئولان ولسوالی اوبه با تاکید به رفتار و رویه نیک با مردم بیان داشت که به مشکلات مردم به زودترین فرصت رسیدگی شود و اجازه داده نشود که در بین ملت و امارت فاصله ایجاد شود.

هم‌چنان شیخ المهاجر در ادامه به ولسوالی چشت شریف سفر کرده و شکایت‌ها و پیشنهادها باشندگان آن ولسوالی را شنید و وعده سپرد که به زودترین فرصت به آن رسیدگی خواهند کرد.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر در دیدارهایش با بزرگان و متنفذین این ولسوالی بیان داشت که نظام‌ها بدون حمایت ملت به سقوط محکوم است و هم‌چنان بیان داشت که مردم از آن نظام و نظام از آن مردم است.

قابل یادآوری است که شیخ المهاجر و هیئت همرای شان از کارکرد آمریت امربالمعروف نهی عن المنکر ولسوالی چشت شریف دیدن بعمل آورد و رهنمایی‌‌ها و هدایات لازم را بسمع شان رساند.

به اشتراک بگذارید