پرش به محتوا

دفاتر جمعیت هلال‌احمر و بنیاد خیریۀ قطر در کابل بازگشایی می‌شود

 به گزارش اژانس باختر، مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجۀ افغانستان در حاشیۀ نشست مجمع دوحه با رتنیو مرسودی وزیر امور خارجۀ اندونیزیا و للوة الخاطر معاون وزیر خارجۀ قطر دیدار کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ وزارت امور خارجۀ افغانستان با نشر خبرنامه‌یی گفته است که در این دیدار روی مسایل بشری، اقتصادی و تعلیمی افغانستان گفتگو شد.

آژانس باختر افزوده، در این دیدار وزیر امور خارجۀ اندونیزیا و معاون وزارت خارجۀ قطر اطمینان داده اند که به کمک‌های بشری و همکاری‌های خود با مردم افغانستان ادامه می‌دهند.

به نقل از این آژانس وزیر امور خارجۀ اندونیزیا وعده سپرده است که کشورش با نهادهای تعلیمی و تحصیلی افغانستان همکاری می‌کند و همچنین برای محصلان افغان فرصت‌های تحصیلی را فراهم می‌کند.

به نقل از باختر، در عین حال معاون وزارت خارجۀ قطر گفته است که به زودی دفاتر بنیاد خیریه و ادارۀ هلال‌احمر آن کشور در کابل بازگشایی می‌شود.

باختر همچنان گفته که سرپرست وزارت امور خارجۀ افغانستان ضمن سپاسگزاری از همکاری‌های کشورهای قطر و اندونیزیا گفته است که امارت اسلامی به تعامل با جهان و تقویت زمینه‌های همکاری متعهد است.

گفتنی است که دو روز پیش وزرای خارجۀ قطر و اندونیزیا در حاشیۀ نشست دوحه به منظور کمک‌رسانی به مردم افغانستان توافقنامۀ همکاری امضا کردند.

به اشتراک بگذارید