پرش به محتوا

جلسه اعضای رهبری شورای متخصصان هرات برگزار شد

جلسه اعضای رهبری شورای متخصصان هرات امروز (یکشنبه، 29 حمل ) به ریاست محمد رفیق شهیر رییس این شورا برگزار گردید.

این جلسه که با اشتراک بیش از 20 تن از اعضای رهبری شورای متخصصان برگزار گردید و روی موضوعات مختلف از جمله گسترش ‌فعالیت‌های تخصصی این شورای و اوضاع سیاسی فعلی کشور بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه ابتدا محمد رفیق شهیر رییس شورای متخصصان هرات به ایراد سخن پرداخت.

رییس شورای متخصصان هرات ابتدا در مورد فعالیت این نهاد معلومات داد و از هیات رهبری خواست که برای بهتر شدن فعالیت‌های شورای متخصصان پیشنهادات شان را ارائه نمایند.

در ادامه این جلسه؛ رییس شورای متخصصان هرات گفت که در وضعیت فعلی، کشور به یک نهاد بی طرف و متخصص نیاز دارد که برای جلوگیری از بحران وارد عمل شود.

رییس این نهاد با اشاره به موضوع صلح افغانستان ، بسیج و اتحاد مردم در مقابل در مقابل با نا امنی را مهم تلقی کرد و از مردم خواستار منافع مشترک و ملی افغانستان مناسجم می شوند.

 با این حال، شماری  از اعضای رهبری شورای متخصصان هرات پیشنهاداتی برای بهتر شدن فعالیت‌های این شورا ارائه کردند.

اعضای رهبری این شورا بیان داشتند که  این نهاد توانسته طی 20 سال فعالیت‌اش بی طرفی و استقلالیت خود را حفظ نماید و در شرایط فعلی نیز می تواند بی طرفانه و برای صلح و مردم افغانستان دادخواهی نماید.

در آخر  این جلسه، رییس شورای متخصصان هرات از همکاری اعضای رهبری ابراز قدردانی کرد و اضافه کرد که فعالیت‌های بی طرفانه‌ی این نهاد برای توسعه و آوردن صلح در کشور ادامه خواهد داشت.

شورای متخصصان هرات از 20 سال بدینسو در ولایت هرات فعالیت دارد و بیشتر فعالیت‌هایش شامل: انجام پژوهش، نشر مجله تخصص و روزنامه اخبار روز و برگزاری کارگاه‌های آموزشی- تخصصی می‌باشد.

به اشتراک بگذارید