پرش به محتوا

تاکید والی هرات بر باز نمودن نمایندگی های بانک های فعال در سه ولسوالی هرات

روئسا ،مسئولان و نمایندگی های بانک های دولتی و خصوصی فعال در هرات با شیخ الحدیث مولانا نوراحمد اسلام‌جار والی هرات دیدار نمودند.

والی هرات در دیدار با رئیس ده افغانستان بانک  و نماینده گان بانک های عزیزی بانک، قرضه های کوچک، غضنفر بانک، کابل بانک، میوند بانک، افغان يونايتد بانک، بانک بین المللی افغانستان، بانک‌ اسلامی و بانک الفلاح در ولایت هرات بر ایجاد سهولت دوامدار  بمنظور اجرای معاشات کارمندان ملکی و نظامی از سوی این بانک ها تاکيد کرد تا آنان بتوانند معاشات شانرا از طریق ای تی ام سیستم خودپرداز یا کارت اخذ کنند.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس اطلاعاتی باختر؛ در این دیدار همچنان والی هرات تاکید نمود تا بمنظور جلوگیری از سرگردانی و اخذ معاشات و تحویلی تعرفه های کارمندان و شهروندان  هربانک باید نمايندگی های خویش را  در ولسوالی های شیندند،اوبه  و غوریان نیز باز کنند.

درین نشست همچنان روئسا و نماینده گان بانک های دولتی و خصوصی هر کدام طرح ها و برنامه های خود را با شیخ الحدیث مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات درمیان گذاشتند و تعهد سپردند تا در چندین موقعیت  و ولسوالی ها غرفه های ای تی ام باز کنند.

به اشتراک بگذارید