پرش به محتوا

اتحادیه زارعین در هرات افتتاح شد

مسئولان محلی در ریاست زراعت، آبیاری و مالداری هرات از افتتاح اتحادیه زارعین در این ولایت خبر داده می‌گویند که این اتحادیه جهت وحدت و یکپارچگی دهقانان تشکیل شده است.

پیرمحمد حلیمی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری هرات در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس باختر می‌افزاید که این اتحادیه به هدف حمایت از حقوق مشروع اعضای اتحادیه، تلاش در راستای فراهم‌سازی زمینه‌ی ارایه خدمات بهتر برای کشاورزان، تلاش در راستای فراهم‌نمودن زمینه‌ی هماهنگی و تامین ارتباط با مراجع ذیربط حکومت سرپرست در قسمت کارزارهای بزرگ خدمات و وترنری ایجاد شده است.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر، آقای حلیمی تصریح می‌کند که تشکیل اتحادیه‌ها سبب می‌شود تا پل ارتباطی میان نظام و دهقانان و کشاورزان مستحکم‌تر شود.

از سویی هم، طبق خبرنامه‌ی آژانس اطلاعاتی باختر؛ بشیراحمد بهادری، رئیس اتحادیه زارعین این ولایت تصریح می‌کند که روز گذشته (چارشنبه، ۱۶ حوت) به صورت رسمی این اتحادیه به فعالیت آغاز کرد که ۳۳ تن در این اتحادیه از جمله مؤسسان این اتحادیه می‌باشند که از تمام ولسوالی‌ها در این اتحادیه عضو اند.

آقای بهادری بیان می‌کند که اتحادیه‌ها یک آدرس مشخص برای زارعین و موسسات بوده که می‌تواند این دو را به نحو احسن به یکدیگر معرفی کند.

در ادامه، رئیس اتحادیه زارعین علاوه می‌کند که آنان تلاش دارند تا زراعت را از گونه‌ی سنتی به ر‌وش عصری تغییر دهند.

به اشتراک بگذارید