پرش به محتوا

اتاق‌های زراعت و مالداری هرات خواهان حمایت امارت اسلامی شد

بشیراحمد بهادری رییس اتاق زراعت و مالداری و برخی اعضای این اتاق در دیدار با شیخ‌الحدیث مولانا نوراحمد اسلام‌جار والی هرات، خواهان تثبیت و رسمیت این اتاق گردید.

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هرات با نشر خبرنامه‌ای گفته است، همچنان در این دیدار آقای بهادری پیرامون وضعیت زراعت و مالداری در این ولایت به والی هرات معلومات داد.

بربنیاد این خبرنامه، او نیز از اداره محلی خواست تا زمینه‌ فروش محصولات زراعتی را در داخل و خارج کشور فراهم سازند.

به نقل از این خبرنامه، آقای بهار با اشاره به نزدیک شدن فصل نهال شانی از والی هرات خواست تا مکان‌های مناسب برای فروش نهال در اختیار آنان قرار دهد.

این خبرنامه افزوده، نوراحمد اسلام‌جار والی هرات، زراعت و مالداری را از مؤلفه‌های مهم انکشاف اقتصادی و خودکفایی عنوان کرد و نیز بر میکانیزه‌کردن زراعت تاکید کرد.

براساس خبرنامه، والی هرات همچنان با اشاره به بازاریابی به محصولات زراعتی گفت:« با برخی کشورها برای فروش محصولات زراعتی همچون زعفران صحبت شده و یک شرکت ترکی نیز آمادگی نشان داده تا زعفران هرات را خریداری کند».

والی هرات، بر رسمیت اتاق زراعت تاکید کرد و از رئیس و نماینده آن اتاق برای اشتراک در جلسه‌های اداری مقام ولایت دعوت نمود.

براساس این خبرنامه، والی هرات همچنان در راستای فراهم‌سازی مکان‌های مناسب برای فروش‌نهال و تشویق مردم به غرس نهال به ادارات مربوطه هدایت لازم داد.

به اشتراک بگذارید