پرش به محتوا

آغاز رسمی برنامۀ کمپاین غرس نهال شانی

برنامۀ کمپاین غرس نهال شانی از سوی اداره شاروالی هرات ی در ساحۀ پارک شهرک مامورین شیدایی هرات آغاز گردید.

در این برنامه شماری از مقامات حکومتی شیخ الحدیث مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات، الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، علما، رؤسای ادارات دولتی و خصوصی، رؤسای حکومت‌داری شهری، خدمات تخنیکی و مسلکی شاروالی، نمایندگان رسانه‌ها، متنفذین، وکلای گذر و رؤسای شوراها، آمرین داخلی و نواحی پانزده‌گانه شهری نیز حضور داشتند.

به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر؛ الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات در مراسم افتتاحیه این برنامه اظهارداشت؛ که قرار است این اداره حدود پنجاه هزار اصله نهال مختلف النوع را در ساحات مورد نیاز این ولایت غرس نماید.

شاروال هرات از تمام شهروندان هرات خواهان همکاری در قسمت گسترش فضای سبز و حفاظت از آن گردید.

شاروال هرات هم‌چنان تصریح نمود که مسئولان بخش مربوطه این اداره به اخلاص و صداقت در قسمت توسعه فضای سبز و حفاظت از آن توجه و تلاش می‌کنند.

در ادامه استاد محمد جاوید مایار رئیس حکومت داری شهری، پیرامون اهمیت نهال شانی صحبت نموده و از عموم شهروندان به‌ویژه وکلای گذر و رؤسای شوراهای انکشافی نواحی پانزده‌گانه شهری خواست تا در توسعه و گسترش فضای سبز با اداره شاروالی همکاری نمایند.

در همین حال حضرت علی ابدالی رئیس حفاظت از محیط زیست، انجینیر محمد ایوب سیف الجهاد سرپرست ریاست تخنیکی و مسلکی، برخی آمرین نواحی، نمایندگان وکلای گذر و رؤسای شوراهای انکشافی نواحی پانزده‌گانه شهری ضمن ابراز خرسندی از آغاز برنامۀ نهال شانی، پیرامون اهمیت غرس نهال و داشتن فضای سبز صحبت نموده و هم‌چنان حمایت و همکاری همه جانبه خویش را از این پروسه اعلام نمودند.

گفتنیست که اداره شاروالی هرات در پلان دارد تا جهت گسترش فضای سبز شهر هرات حدود پنجاه هزار اصله نهال شامل ثور، ناجو، چنار، گل قره زره، بنفش و پالونیا را در بلوارها، پارکها و سایر ساحات مورد نیاز غرس نماید.

به اشتراک بگذارید