پرش به محتوا

یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی هرات افتتاح شد

شرکت صنعتی جهان تحریر هری روز گذشته  با حضور داشت شیخ الحدیث مولانا نور احمد اسلام جار والی ولایت هرات، حمیدالله خادم رئیس اتاق صنعت و تجارت هرات و انجینر زبیر رئیس ریاست صنعت و تجارت افتتاح گردید.

 مقام ولایت هرات با نشر مطلب در این مورد، این شرکت بخاطر تولید و بسته بندی شانه تخم مرغ، کفی ماست و مربا بسرمایه گذاری 600 هزار دالر امریکای در شهرک صنعتی هرات ساخته شده است.

به نقل از این مطلب، والی ولایت هرات، حمایت از صنعت و تجارت مهم ترین اولویت دولت افغانستان اعلام نمود و گفت که تامین امنیت تجار ملی و سکتوری خصوصی در اولویت کاری اداره محلی هرات است.

این مطلب افزوده، والی هرات گفت: “سکتور امنیت لحظه به لحظه قویتر می شود و تجار ملی با انرژی کامل به تولیدات و تجارت خود ادامه بدهند.”

حمیدالله خادم گفت: ” افغانستان دشت سوزان بود و امروز امارت اسلامی کشور را به گلستان تبدیل کرد و نگرانی ما از لحاظ امنیتی بر طرف شده است و تجار ملی با اطمینان کامل به تولیدات داخلی خود ادامه میدهند.”

این در حالیست که پس از سقوط حکومت پیشین تاجران کشور از ضرر هنگفت مالی سخن گفته‌اند و در مقابل امارت اسلامی نیز وعده همکاری به ایشان کرده است.

به اشتراک بگذارید