پرش به محتوا

کار ساخت خانه برای زلزله زدگان هرات همچنان جریان دارد

کار ساخت ۱۵ باب خانه مسکونی از سوی بنیاد خیریه احساس در قریه نوآباد ولسوالی زنده جان هرات آغاز شد.

به گفته مسئولان این بنیاد هزینه مجموعی این خانه ها در حدود ۱۲۴ هزار دالر امریکایی برآورد شده که از سوی نهادها و افراد خیر در خارج از کشور پرداخت میشوند.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر؛ عبدالفتاح جواد مسئول این بنیاد می گوید که این خانه ها با زیربنای ۶۵ متر مربع با هزینه مجموعی 124 هزار دالر امریکایی با استندرد معیارات درنظر گرفته شده ساخته خواهد شد.

همچنان مسئولان تمویل کننده مالی این خانه ها میگویند که این مبلغ پول به منظور اعمار خانه به زلزله زدگان هرات از سوی شماری از افراد و نهادهای خیریه در خارج از کشور جمع آوری گردیده است.

به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر؛ در همین حال مسئولان محلی امارت اسلامی درین ولایت میگویند که در حال حاضر کار اعمار خانه ها در تمام مناطق درنظر گرفته شده جریان داشته و تلاش میشود تا هرچه زودتر کار آنها تکمیل شود.

از سوی هم شماری از باشندگان قریه نوآباد با ابراز قدردانی از توجه امارت اسلامی و  نهادهای خیریه به زلزله زدگان، تاکید دارند تا سرپناه های درنظر گرفته شده هرچه زودتر در دسترس شان قرارگیرند.

این در حالی است که به گفته مسئولان کار روی  اعمار بیش از دو هزار سرپناه برای زلزله زدگان این ولایت در نقاط مختلف به شدت جریان داشته امیدواری برین است تا قبل از رسیدن فصل سرماه کارشان تکمیل شود.

به اشتراک بگذارید