پرش به محتوا

پیام عیدی هبت‌الله آخندزاده: افغان‌های که به خارج از کشور رفته‌اند، برگردند

 ملا هبت‌‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی با نشر پیام عید گفته که آنعده افغان های را، که پس از فتح به خارج از کشور رفته اند، دعوت می‌کنم که به کشور برگردند.

وی گفته که امارت اسلامی افغانستان به تمام مخالفان خود عفو عمومی اعلام نموده و آن را در عمل نافذ کرده است.

وی بیان کرده که اگر کسی از این عفو تمرد و سرپیچی کند و برای آغاز جنگ دیگری در کشور تلاش کند، با واکنش قاطع و جدی این ملت رو به رو می شود و ملت ما دیگر به هیچ کسی اجازه نمی دهد که صلح و امنیت کشور را به تحریک بیگانه گان زیر سوال ببرد.

وی افزوده است، امارت اسلامی افغانستان بخاطر قوت بخشیدن جریان تعلیم و تربیه دست به کار است، بخاطر ترویج تعلیمات دینی و عصری در اطراف و اکناف دور دست کشور مکاتب و مدارس را افتتاح نموده و فضای مناسب امنیت را برای پیشبرد تعلیم فراهم کرده، به استادان و مدرسین معاشات را در وقت خود اجراء کرده و نصاب تعلیمی را برای آنها تهیه نموده است.

به نقل از این بیانیه، همچنان امارت اسلامی افغانستان به آزادی بیان نیز با در نظرداشت منافع ملی و ارزشهای اسلامی متعهد است و از نشرات سالم و مثبت حمایت می نماید. تمام ارگان های نشراتی ما، خواه امارتی باشد و یا آزاد، باید منافع ملی شان را در نظر گرفته و با ارجگزاری به معتقدات اسلامی و فرهنگ مشروع شان، نشرات مثبت و سازنده داشته باشند.

به اشتراک بگذارید