پرش به محتوا

مسابقات جام بازسازی شاروالی هرات به پایان رسید

جام فوتسال شاروالی هرات تحت نام جام بازسازی روز گذشته با پیروزی تیم ریاست تخنیکی و مسلکی هرات پایان یافت.

ریاست عمومی تربیت و ورزش افغانستان گفته که این جام که به تاریخ ۹ جوزا افتتاح شده بود، در آن ۱۳ تیم متشکل از کارمندان شاروالی هرات به مصاف هم رفتند.

 به نقل از مطلب نشرشده توسط این اداره، در دوره نهایی این مسابقات، چهار تیم به مصاف هم رفتند که در نتیجه، تیم ریاست تخنیکی و مسلکی در برابر تیم ریاست عواید محاسبه و امور اداری توانست تا با نتیجه 10 بر 2 مقام نخست را از آن خود سازد.

این مطلب افزوده، مهاجر فراهی برگزاری جام بازسازی از سوی این اداره را نشانه حمایت هیئت رهبری از ورزش و بازسازی عنوان نموده و وعده سپرد تا در قسمت آوردن تسهیلات بیشتر برای برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از ورزشکاران تلاش بیشتر نمایند.

از سوی دیگر مولوی گلاب الدین خپلواک رئیس تربیت بدنی و ورزش هدف از برگزاری این جام را گزینش تیم منتخب اداره شاروالی عنوان نموده و افزود؛ قرار است به زودی جام فوتسال ادارات دولتی محلی را با همکاری این اداره راه‌اندازی نمایند.

قابل ذکر است که جام فوتسال بازسازی اداره شاروالی با اشتراک سیزده تیم از ریاست ها، آمریت های نواحی و داخلی، و بخش های مربوطه به منظور ایجاد تیم منتخب این اداره راه اندازی گردیده بود که روز گذشته خاتمه یافت.

به اشتراک بگذارید