پرش به محتوا

غنی: برای تهیه و توزیع واکسین کرونا باید طرح منظم ترتیب شود

اشرف غنی رییس جمهوری کشور گفته است که برای تهیه و توزیع واکسین کرونا، باید طرح منظم ترتیب و جهت نگهداری آن روی ارتقای ظرفیت سردخانه در شفاخانه ها، کار صورت گیرد.

ارگ ریاست جمهوری کشور با نشر این خبر گفته است که اشرف غنی رییس جمهوری کشور صبح امروز(چهارشنبه، 26 قوس) در جسله‌ی که به مظور مبارزه با کرونا برگزار شده بود، بیان کرده است، “موج دوم کرونا ممکن است به عنوان یک عامل، مشکلات صحی را بیشتر سازد، وزارت صحت عامه به منظور کاهش مشکلات و حل آن، اقدامات خویش را افزایش دهد.”

به نقل از ارگ ریاست جمهوری غنی گفته است، در قدم اول باید به منظور حل مشکل کمبود آکسیجن، تمام وسایل مهم و منابع فراهم گردد و در قدم دوم، روی تولید آکسیجن مورد ضرورت در شفاخانه ها، تمرکز صورت گیرد.

 در این مطلب همچنان به نقل از سازمان صحی جهان (WHO )و صندوق بین المللی حمایت از کودکان(UNICE)گفته شده که براساس خواست حکومت افغانستان، همکاری اساسی نمایند.

پیش از این ارگ ریاست جمهوری، در خبرنامه‌ای گفته بود، قرار است نشست‌های بررسی و تصمیم‌گیری در ارتباط به مدیریت کرونا، هر یکشنبه و چهارشنبه در ارگ ریاست جمهوری به رهبری رئیس جمهوری کشور برگزار شود.

به اشتراک بگذارید