پرش به محتوا

سرمایه‌گذاران خارجی در تولید برق حرارتی علاقه‌مند سرمایه‌گذاری‌اند

تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی در دیدار با نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت علاقه‌مندی شان را در بخش سرمایه‌گذاری برق حرارتی ابراز کردند.

وزارت تجارت و صنعت با نشر خبرنامه‌ای گفته است که در این دیدار، سرمایه‌گذاران اشتراک‌کننده مقدار سرمایه‌گذاری، مساحت زمین برای نصب ماشینری، مقدار برق تولید شده از یک تُن زغال‌سنگ و سایر موضوعات را با جزئیات شرح دادند.

به نقل از خبرنامه‌ای نشر شده از سوی این وزارت، همچنین آنها برنامه‌ی بعدی شان را در رابطه به تولید تیل از کثافت جمع‌آوری شده‌ در شهرکابل بیان داشتند.

این وزارت نوشته که عزیزی از علاقه‌ی آنها به سرمایه‌گذاری در افغانستان استقبال نموده و بیان داشت که ما آماده همکاری با سرمایه‌گذاران می‌باشیم.

وی اضافه کرد که در صورت ضرورت یک و یا بیشتر از یک تن از سرمایه‌گذاران افغانی را نیز با آنها معرفی خواهد کرد تا در این پروژه با آنها مشترکا سرمایه‌گذاری نمایند که هم به نفع آنها و سرمایه‌گذاران افغانی تمام خواهد شد.

همچنین عزیزی با تأئید برنامه‌های آنها و وعده‌ی همکاری در قسمت زمین و سایر موضوعات، روی یک مجتمع تأکید کرد که تمام فابریکات تولیدی از زغال‌سنگ در یک مکان فعالیت داشته باشد.

به اشتراک بگذارید