پرش به محتوا

رد شایعات جداسازی خانوادۀ ها در رستورانت های هرات

عزیزالرحمان مهاجر رئیس امر به معروف و نهی از منکر هرات با حضور داشت مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ شایعات مبنی برجدا سازی خانوادۀ ها در رستورانت ها در هرات را رد کرده و گفت که اداره امر به معروف و نهی از منکر چنین دستوری به رستورانت ها نداده است.

 به نقل از آژانس باختر، مولوی عزیزالرحمان مهاجر رئیس امر به معروف و نهی از منکر هرات گفت که از طرف اداره امر به معروف و نهی از منکر هیچگاهی چنین امری صادر نشده و این اخبار شایعات برخی از رسانه ها است که به آن دامن زده اند.

مهاجر می گوید که امارت اسلامی برای سهولت مردم کار می کند وهیچ گاه اراده ی بر ایجاد سختی ها بالای مردم را ندارد.

آژانس باختر افزوده که رئیس امر به معروف و نهی از منکر هرات از مردم و مالکین رستورانت ها خواست تا هرگاه با کدام برخورد ناپسند از سوی نیروهای امارت اسلامی مواجه می شوند با بخش مربوطه شکایات این اداره به تماس شوند.

این رسانه دولتی افزوده که مسوولین این اداره می گویند که این اداره آماده پاسخگویی کامل به رسانه ها و مردم شریف هرات است .

رئیس این اداره همچنان می گوید که اداره امر به معروف و نهی از منکر از طریق عالمان دین در جامعه عمل می کند و به غیر از عالمان دین دیگر به کسی اجازه داده نمی شود تا به نام امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشد.

در همین حال مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات از رسانه ها خواست تا در قسمت نشر خبر ها دقیق عمل کرده و از نشر شایعات و اخبار نادرست جلوگیری نمایند.

حقانی همچنان تاکید کرد که پوشش حجاب برای تمامی خانم ها فرض الهی است و امارت اسلامی هم می خواهد تا در این مورد فرض الله را بجا کند.

این در حالیست که چندی پیش از سوی بعضی رسانه‌ها اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از این فامیل‌ها در هرات اجازه رفتن به رستورانت ها را ندارند.

به اشتراک بگذارید