پرش به محتوا

دیدار معاون مالی هرات با باشندگان ولسوالی زاول

مولوی حیات الله مهاجر سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات همراه با روسای ادارات انکشاف دهات، اقتصاد، صحت عامه، حج و اوقاف و نماینده معارف در سفر به ولسوالی زاول مشکلات مردم این ولسوالی را استماع نمود.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر؛ باشندگان ولسوالی زاول؛ نبود کلنیک، عدم دسترسی به آب صحی، نبود سرک و نبود تعمیر مکاتب را از عمده ترین مشکلات خود در این ولسوالی بیان نمودند.

باشندگان ولسوالی زاول می گویند که در حکومت های گذشته به دلایلی که وجود داشت از سوی آنان هیچ کار در بخش بازسازی و انکشافی این ولسوالی صورت نگرفته است.

در همین حال مولوی منیب ولسوال زاول مشکلات که از سوی مردم بیان می شود تایید می کند و تاکید دارد که از سوی مسوولان محلی برطرف شود.

   آز سوی هم حیات الله مهاجر سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات می گوید که رسیدگی به ولسوالی های محروم در اولویت کاری اداره محلی هرات است.

به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر؛ مولوی مهاجر می گوید که تمامی مشکلات مردم این ولسوالی توسط روسای مربوطه حضور یافته در زاول یادداشت، و در راستای حل آن تلاش می شود.

در ادامه رئیس صحت عامه هرات از ارتقای کلنیک صحی این ولسوالی و ارایه خدمات صحی بیشتر در این ولسوالی خبر داد و به تعقیب آن رئیس انکشاف دهات هرات گفت که از طریق موسسات همکار در بخش پروژه های انکشافی و پروژه های آبرسانی در زاول کار خواهیم کرد. در ادامه شیخ سیف الدین عزیزی رئیس حج و  اوقاف هرات با بیان اینکه وظیفه یک فرصت است  می گوید که “باید به خدمت مردم باشیم.”

به اشتراک بگذارید