پرش به محتوا

دستگیری 2500 قاچاقبر در هرات

مسوولان در مدیریت مبارزه با مواد مخدر ولایت هرات می گویند که آنان تاکنون 2500  قاچاقبر را دستگیر و دوسیه های شان را به محاکم عدلی و قضایی سپرده اند.

مولوی حیات الله روحانی مدیر مبارزه با مواد مخدر هرات در گفتگو با خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر هرات می گوید که آنان در تلاش اند تا تمامی قاچاقبران مواد مخدر را دستگیر نمایند و در این راستا در سطح شهر و ولسوالی ها تیم های شان فعال می باشد.

مدیر مبارزه با مواد مخدر هرات می افزاید که آنان در پهلوی دستگیری قاچاقبران معتادین سطح شهر را نیز جمع آوری نموده اند و اکنون در یک مکان مشخص در حدود 4400 معتاد را تداوی می نمایند.

به اساس گزارش نشر شده از سوی آژانس اطلاعاتی باختر؛ مولوی روحانی می افزاید که اداره مبارزه با مواد مخدر جدا از اینها به تعداد 1000 تن دیگر را نیز در کمپ های خصوصی نگهداری می نمایند.

وی می افزاید تا کنون در این راستا اقدامات وسیعی برداشته شده و کشت، فروش و استعمال مواد مخدر در ولایت هرات کاهش چشمگیری داشته است.

قابل یادآوری است که برای ریشه کن ساختن فساد و ناامنی تاکنون اقدامات زیادی صورت گرفته است؛ طوری که همه روزه شاهد دستگیری تعدادی در پیوند به جرایم مختلف از جمله قتل، دزدی؛ قاچاق مواد مخدر و آدم رباهی هستیم.

به اشتراک بگذارید