پرش به محتوا

جلسه کابینه: در مورد کاهش در نورم مالیه ثابت اصناف بررسی گردد

در جلسه به کمیسیون اقتصادی وظیفه سپرده شد تا پیشنهاد وزارت مالیه را در مورد کاهش در نورم مالیه ثابت اصناف را همراه با کمیته مربوطه وزارت مالیه به گونه دقیق بررسی کرده و نتایج آنرا در جلسه کابینه ارائه کنند.

اداره امور امارت  اسلامی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که جلسه 26 کابینه امارت اسلامی افغانستان به ریاست رئیس الوزراء محمد حسن آخند و با اشتراک معاونین ریاست الوزراء، سرپرست وزیران و روسای عمومی برگزار شد.

در این خبرنامه آمده است که همچنان در جلسه، لوی څارنوال گزارش در مورد سفر به ولایت شمالی، وزارت حج و اوقاف از آغاز شروع دوره تفسیر قرآن کریم در مراکز نظامی و هیات موظف از وضعیت بندر تورخم گزارش های کاری شان را ارائه کردند.

بربنیاد این مطلب، به منظور تامین نظم در بندر تورخم ننگرهار و سپین بولدک کندهار، مشکلات صحی و سایر موارد به وزارت های مربوطه وظیفه سپرده شد تا ادارات شان را به گونه درست فعال کنند و به منظور رسیدگی به مشکلات مردم به اندازه کافی کارمندان مسلکی و عاری از فساد را تعیین کنند.

این خبرنامه افزوده، به وزارت صحت عامه وظیفه سپرده شد تا در مورد فعالیت دوباره شرکت سهامی دوا سازی هوخست را بطور همه جانبه بررسی نموده و نتایج آنرا با کمیسیون اقتصادی ارائه نمایند. همچنان شکایت تاجران در مورد نرخ دوگانه دالر های کهنه و نو به منظور بررسی به کمیسیون اقتصادی راجع گردید.

به اشتراک بگذارید