پرش به محتوا

توزیع پاسپورت در هرات از 1000 جلد به 1500 جلد افزایش یافت

ملا محمد حسین رحیمی مدیر پاسپورت قوماندانی امنیه هرات می گوید که این اداره برای مراجعین به تعداد زیاد پاسپورت توزیع می کند اما شهروندان باید در روند کار خلل ایجاد نکنند.

آقای رحیمی می افزاید این اداره از تمامی شهروندان خواستار این است تا به شایعات عکاسان توجه نکرده و این مدیریت برای تمامی کسانی که تقاضای پاسپورت دارند پاسپورت توزیع می‌کند و این روند دوامدار است.

مدیر پاسپورت هرات علاوه نمود که توزیع بر اساس روند آنلاین بوده و افرادی که به گونه آفلاین بخاطر اخذ پاسپورت به این اداره مراجعه می کنند تنها روند را مختل می سازند و روند آفلاین برای افرادی مانند مریضان بوده که عموم را شامل نمی شود.

به گزارش آژانس باختر، ملا محمد حسین رحیمی اضافه می کند که سر از فردا به تعداد ۱۵۰۰ پاسپورت برای متقاضیان توزیع می گردد و سیستم آفلاین فقط استثنایی بوده و از عموم شهروندان تقاضا ما این است تا آنلاین ثبت نام نمایند.

همچنان به درخواستی های که به گونه آفلاین در دو روز گذشته جمع آوری شده رسیدگی می شود اما بعد ازین درخواست کاغذی مدار اعتبار نمی باشد.

شایان ذکر است که از روز چهارشنبه روند توزیع پاسپورت افزایش پیدا کرد که همزمان تعداد زیاد مردم به این اداره مراجعه نمودند، و سبب اخلال در روند کار شده اند.

به اشتراک بگذارید