پرش به محتوا

تلاش برای بهبود نظام بانکی کشور ادامه دارد


در جلسه‌ای هماهنگی برای بهبود و استحکام نظام بانکی به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس الوزرای امارت اسلامی در مورد رسیدگی به مشکلات بانک‌ها بحث شد.

بربنیاد مطلب نشر شده از سوی دافغانستان بانک، در این جلسه مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس الوزرای امارت اسلامی افغانستان در مورد (TT) انتقالات پول نظریات و پیشنهادات مسئولان دافغانستان بانک، اتحادیه بانکهای افغانستان و نمایندگان بانک‌های تجارتی را استماع نموده و در مورد راه حل های آن بحث و تبادل نظر نمود‌.

بر اساس این مطلب، مسئولان اتحادیه بانکهای افغانستان و نمایندگان بانک‌های تجارتی به نوبه خود در مورد مشکلات مربوطه معلومات خویش را با حنفی شریک ساخته که ایشان وعده سپرد که در پرتو قانون و مقررات مربوطه به مشکلات آنان رسیدگی خواهند شد.

این مطلب افزوده، حنفی در خطاب به نمایندگان بانک‌های تجارتی گفت که بحث استحکام سکتور بانکی و توسعه تجارت و به چرخ آوردن اقتصاد برای ما قابل اهمیت است و در این زمینه تلاش‌های موثری را انجام خواهیم داد.

قابل ذکر است که تعدادی زیادی از مردم از وجود مشکلات و نبود پول شکایت داشتند و خواستار پایان انجماد پولی دافغانستان بانک شدند.

به اشتراک بگذارید