پرش به محتوا

تطبیق ۳۵ پروژه‌ی انکشافی در هرات

مسئولان محلی در شهرداری ولسوالی انجیل هرات از عملی‌سازی ۳۵ پروژه‌ی بزرگ و کوچک در این ولسوالی خبر داده می‌گویند که این پروژه‌ها شامل تنویر، اعمار کانال‌ها، پلچک‌ها، زیبا گسازی و خریداری شاول می‌شود.

نعمت‌الله رحیمی شهردار ولسوالی انجیل این ولایت، در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس باختر هرات گفته است که در سال روان خورشیدی آنان پلان دارند که ۳۸ میلیون افغانی عواید جمع‌آوری شده را در دو بخش عادی و انکشافی به مصرف برسانند.

شهردار ولسوالی انجیل افزوده است که از این مبلغ ۱۶ میلیون افغانی بودجه انکشافی بوده و در نواحی سه‌گانه‌ی این ولسوالی به مصرف می‌رسد که تاکنون به مبلغ ۱۲ میلیون افغانی از سوی این اداره جمع آوری شده است.

 آقای نعمت‌الله تصریح کرده که بعضی از پروژه‌های این اداره هم اکنون تکمیل شده و شامل اعمار بورد اتاق مشورتی داخل صحن شهرداری انجیل، افتتاح و بهره برداری از نماد معانی هری، تنویر اخیر بلوار امام بخاری (رح)، کامپوزیت و زیباسازی بیرق حکومت سرپرست در ساحه پل پشتون و تنویر نواحی سه‌گانه می‌باشد.

از این میان بعضی پروژه‌ها نیز در حال جریان بوده که شامل اعمار پلچک گرازان، اعمار کانال در گذرهای ۱۴ و ۱۶ غیبتان و محل عارفان و اعمار کانال در منطقه هواده می‌باشد و قرار است که در سال روان خورشیدی یک عراده شاول نیز برای رفع نیازمندی‌ها خریداری صورت گیرد.

به اشتراک بگذارید