پرش به محتوا

به مناسبت روز جهانی گردشگری، قلعه اختیارالدین هرات برای سه روز برای بازدید کنندگان باز است

به مناسبت روز جهانی گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات گفته است که قلعه اختیارالدین برای سه روز برای عموم بازدید کنندگان باز می باشد.

به گزارش آژانس باختر، مولوی رحمت الله محمدی آمر گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات به مناسبت روز جهانی گردشگری می گوید که بیش از ۷ هزار گردشگر داخلی و ۳۰۰ تن از گردشگران خارجی در شش ماه نخست سال از قلعه اختیارالدین هرات دیدن نموده اند.

آمر گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات افزود که به مناسبت از روز جهانی گردشگری این اداره نمایشگاه هنری را به داخل صحن قلعه اختیارالدین نیز برگزار می کند.

مولوی محمدی می گوید در این نمایشگاه خانم ها و آقایان بطور جداگانه صنایع دستی شانرا به نمایش می گذارند.

در همین حال مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که اداره اطلاعات و فرهنگ هرات در نظر دارد تا برای رشد صنعت گردشگری کار کند که با رشد صنعت گردشگری بخشی از مشکلات اقتصادی برطرف شده و می توانیم عواید خوبی از گردشگران بدست آوریم.

به نقل از آژانس باختر؛ رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات علاوه کرد‌ که هرات از لحاظ داشتن آبدات تاریخی و جاهای دیدنی می تواند جلب توجه گردشگران جهان شود.

به گفته مسوولان اطلاعات و فرهنگ هرات،‌ پنجم میزان برابر به ۲۷ سپتامبر روز جهانی گردشگری است به همین مناسبت قلعه اختیارالدین برای سه روز برای عموم بازدیدکنندگان باز می باشد.

به اشتراک بگذارید