پرش به محتوا

برگزاری جلسه‌ی اصلاح لوحه‌ها و تابلوهای سطح شهر در هرات

مسئولان محلی هرات، امروز (دوشنبه، ۳۰ دلو) از برگزاری جلسه‌ی اصلاح لوحه‌ها و تابلوها خبر داده می‌گویند قرار است در آینده‌ی نزدیک به صورت عملی جهت بررسی لوحه‌ها و تابلوها نظارت صورت خواهد گرفت.

در همین حال، فریداحمد ایوبی مسئول کمیسیون اصلاح لوحه‌ها در هرات، در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس باختر، هرات را شهر علم و فرهنگ دانسته می‌افزاید تابلوهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ و کوچک و هم‌چنین دکانداران در سطح شهر، در قسمت نام‌گذاری تابلوها فرهنگ ملی کشور را حفظ نموده و از استفاده‌ی واژه‌ها و اصطلاحات خارجی خودداری کنند.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر، در جلسه‌ی یاد شده، نماینده‌ی مقام ولایت هرات افزود که تمام تصمیم‌های این کمیسیون به گونه‌ی خواهد بود که باشندگان هرات متضرر نشوند.

هم‌چنان نماینده‌ی شاروالی هرات در قسمت اصلاح لوحه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی که خلاف قوانین کشور اند به نمایندگی از این اداره اعلام همکاری نمود.

گفتنی‌ست که بیش از این نیز، جلساتی پیرامون اصلاح لوحه‌ها در هرات برگزار شده‌است و در شماری از ولایت‌های هم‌جوار هرات، مانند: نیمروز و فراه به صورت عملی بررسی و نظارت بر تابلوها و لوحه‌ها در سطح شهر آغاز شده‌ است.

به اشتراک بگذارید