پرش به محتوا

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آسفالت سرک‌ها در هرات

کار پروژه‌ی آسفالت لین شمال و جنوب سرک از محل قندهاری‌ها الی گنج سابقه، همراه با احداث جویچه‌های دو طرف سرک واقع در نواحی دهم و چهاردهم شهر، به طول مجموعی ۹۳۹.۵ متر، با هزینهء حدود ۳۶ میلیون افغانی از بودجه انکشافی شهرداری، با حضورداشت الحاج مولوی جلال‌الدین حقدوست، معاون شاروالی هرات، آمرین دفتر، نظارت و ارزیابی، خدمات شهری و سکتوری و ناحیه چهاردهم، مسئولان ناحیه دهم، وکلای گذر، رؤسای شوراهای انکشافی و باشندگان محل، توسط شرکت ساختمانی و سرک‌سازی کهن کاران تکمیل و به بهره‌برداری سپرده شد.

الحاج مولوی جلال‌الدین حقدوست معاون شاروالی هرات، ضمن ابراز خرسندی از ختم کار این پروژه، در مورد کیفیت کار تمام پروژه‌های انکشافی شاروالی به شهروندان هرات اطمینان داده و اظهار داشت که رهبری اداره شاروالی، مسئولان و انجینیران بخش‌های مربوطه این اداره، همه‌روزه از روند کار و کیفیت پروژه‌ها به‌گونه دوامدار نظارت می‌کنند.

وی هم‌چنین از عموم شهروندان این ولایت خواست تا در امر توسعه و انکشاف شهر با تحویلی محصول خدمات شهری با اداره شاروالی هرات همکاری نمایند.

در همین حال باشندگان نواحی مربوطه ضمن ابراز خرسندی از ختم کار این پروژه، فعالیت‌ها و دستاوردهای اداره شاروالی هرات را در امر توسعه و انکشاف شهر ارزنده دانسته و بار دیگر حمایت همه‌جانبه خود را از تمام برنامه‌های این اداره اعلام نمودند.

گفتنی است، کار این پروژه طی ۶ ماه تقویمی از سوی شرکت قراردادی تکمیل و به بهره‌برداری سپرده شد.

به اشتراک بگذارید