پرش به محتوا

کابینه راهکار انکشاف، اصلاح و بازنگری نصاب تحصیلی پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی را تصویب کرد

جلسه کابینه امارت اسلامی افغانستان که به ریاست الحاج ملا محمد حسن آخند رئیس الوزراء برگزار شده بود، راهکار انکشاف، اصلاح و بازنگری نصاب تحصیلی پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی را تصویب کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ در این جلسه، فرمان رهبری امارت اسلامی خوانده شده که برای هیأت تعین شده به ریاست وزارت زراعت و مالداری وظیفه سپرده است که به منظور جلوگیری از عضب زمین ها و ملکیت های دولتی اقدام عاجل کند .

 آژانس باختر افزوده، همچنان در جلسه کابینه راهکار تهیه شده از طرف وزارت تحصیلات عالی برای انکشاف، اصلاح و بازنگری نصاب تحصیلی پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی کشور تصویب شد به وزارت تحصیلات عالی وظیفه سپرده شد که بخاطر اصلاح نصاب پوهنتون ها، کار را آغاز کند.

به نقل از این آژانس، در این جلسه راهکار انسجام وکلای مدافع از سوی وزارت عدلیه در جلسه کابینه مطرح شد که بخاطر بازنگری نهایی آن، هیأت به ریاست شیخ فرید الدین محمود رییس عمومی اکادمی علوم تعیین شد.

به وزارت صحت عامه وظیفه سپرده شد؛ کار را بالای گزارش تحقیقی بخاطر مشخص کردن نتایج زیان های استفاده سلاح های ممنوعه و مواد کیمیاوی در جریان اشغال 20 ساله کشور، آغاز کنند.

این آژانس افزده که مولوی امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه گزارش سفر هیأت به قطر را در جلسه کابینه ارایه کرد و معلومات در مورد ملاقات های خویش با نمایندگان کشور های عربی خلیج، اتحادیه اروپا و مقامات امریکایی را بیان نمود.

به اشتراک بگذارید