پرش به محتوا

معاون دفتر یوناما در هرات با رییس شورای متخصصان هرات دیدار کرد

محمد رفیق شهیر، رییس شورای متخصصان هرات امروز سه شنبه، 15 سنبله با معاون یوناما در هرات دیدار کرد.

در این دیدار معاون یوناما از رییس شورای متخصصان هرات خواست که بررسی‌اش را در مورد وضعیت کنونی افغاستان بیان نماید تا یوناما بتواند برای بهتر شدن شرایط فعلی کشور با دولت و نهادهای دیگر در کشور همکاری نماید.

رییس شورای متخصصان هرات در این دیدار گفت که امارت اسلامی در این مدت کمک به گونه‌ی درست توانسته در بخش اقتصادی عمل نماید و امید است که در آینده تغییرات بهتری در این بخش رونما گردد.

آقای شهیر افزود،عملا هیچ گروهی مقاومت‌گرای که بخواهد علیه امارت اسلامی اقدام کند تا به حال در حوزه‌ی غرب مشاهده نشده است.

رییس شورای متخصصان هرات اشاره کرد، حکومت امارت اسلامی با کم‌وکاستی‌های همراه است، اما ارتباط نهادهای بین‌المللی و ملی و مشوره‌های متخصصان می‌تواند که تغییراتی مثبتی را در عرصه‌ی حکومت‌داری خوب بوجود آورد.

رییس شورای متخصصان ابراز داشت که نهاد ما همچنانی که در بیست سال گذشته فارغ از وابستگی‌های سیاسی برای مردم کار کرده است، باز هم به  فعالیت‌اش ادامه خواهد داد.

نماینده یوناما با سپاس‌گزاری از شورای متخصصان هرات گفت که تلاش یوناما برای این است که در ارتباط با مسوولان امارت اسلامی و نهادهای مردمی برای زندگی بهتر مردم در افغانستان به فعالیت‌اش ادامه دهد.

به اشتراک بگذارید