پرش به محتوا

غنی: بیشتر از نود فیصد از عملیات‌های ضد دهشت افگنی را قوای نیروهای امنیتی کشور انجام می‌دهند

غنی رییس جمهوری کشور قبل از ظهر امروز در حالی که در مراسم گرامیداشت از نهم حوت روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور صحبت می‌کرد گفت که بیشتر از نود فیصد از عملیات‌های ضد دهشت افگنی را قوای خاص، کماندوها، نیروهای امنیت ملی و پولیس ملی انجام می‌دهند.

غنی در سخنرانی از روز ملی سرباز بیان داشت، رئیس جمهورگفت که نیروهای امنیتی و دفاعی در شش سال گذشته راه را طی نموده اند در کشورهای دیگر زمان زیاد می گیرند و حمایت مردم از این نیروها در ۱۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

خبرنامه که توسط ارگ ریاست جمهوری کشور به نشر رسیده به نقل از غنی نگاشته که رئیس جمهور در اخیر سخنانش گفت که جامعه بین المللی چهل سال است که یک ملت را با تاریخ عظیم، تمدن درخشان و مردم سرزنده از بنیادی ترین حق که همانا صلح است، محروم کرده و این قابل تحمل نیست.

بر بیناد این خبرنامه، جنگ امروز که در برابر مردم ما انجام می شود، در تضاد با انسانیت، عدالت و حقانیت بوده و به دین مبین اسلام ربط ندارد.

غنی افزوده که در سال ۱۴۰۰ خانه سازی برای وارثین شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی آغاز می گردد.

۹ حوت روز سرباز و حمایت از نیروی‌های دفاعی کشور است و این روز، همه ساله از تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های  نیروهای دفاعی و سربازان کشور تجلیل می‌شود.

به اشتراک بگذارید