پرش به محتوا

رییس افغان فلم: در شش ماه گذشته چهار فلم مستند ساخته شده است

مولوی شفیع الله “جاوید افغان ” رییس افغان فلم، می گوید که این ریاست درکنار سایر فعالیت هایش در6 ماه گذشته 4 فلم مستند ساخته است.

 رییس افغان فلم درمصاحبه با خبرنگار آژانس باختر، در رابطه به دستاورد های افغان فلم درشش ماه گذشته معلومات داد و گفت که با وجود مشکلات که در روز های نخست در افغان فلم وجود داشت با آن هم به همکاری کارمندان این ریاست دستاورد های خوبی داشته اند.

 به نقل از باختر، وی گفت: با آن‌که کار افغان فلم بیشتر تولید فلم است، ولی با استفاده از امکانات موجود این ریاست توانسته است دررابطه به بازسازی شاهراۀ سالنگ ها که یکی از دستاورد ها در صد روز نخست پیروزی امارت اسلامی است، فلم مستند بسازد.

به نقل از باختر همچنان افغان فلم درمورد فعالیت ها و دستاورد های این ریاست و بازسازی پل منطقۀ کمپنی شهرکابل که کار آن را یک شرکت ساختمانی خصوصی پیش برده است و حدود 30 میلیون افغانی هزینه برداشت؛ فلم های مستند ساخته است.

این رسانه گفته که رییس افغان فلم اضافه کرد که این فلم های مستند، چندی قبل با حضور ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی و معین امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، احمدالله وثیق رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی و شماری از مسوولان دولتی، درافغان فلم به نمایش گذاشته شد .

به اشتراک بگذارید