پرش به محتوا

دیدار رییس اقتصاد هرات با مسئول سازمان جهانی برنامه‌های عمران و موسسه جک

الحاج عبدالقدیر حاجی ناصر رئیس اقتصاد هرات با مسئول سازمان جهانی برنامه عمران و هماهنگ کننده پروگرام مشرک رسیده گی به مشکلات زلزله زده‌ها توسط هفت سازمان جهانی در دفتر کاری خود ملاقات کرد.

خانم “فرانسسکا” مسوول سازمان جهانی برنامه عمران در زون غرب از فعالیت‌هایش معلومات ارایه کرده و از جریان کار پروژه مشترک هفت نمایندگی دیگر سازمان ملل معلومات داد و افزود یک نیازسنجی کلی برای زلزله زده‌ها صورت گرفته و قرار است در بخش‌های صحت، معارف، تغذیه، زراعت و سرپناه فعالیت های مؤثر را انجام دهد.

حاجی ناصر رئیس اقتصاد ولایت هرات از فعالیت سازمان‌های ملل در ولایت هرات و زون غرب تشکر و قدردانی کرده و افزود طبق پالیسی امارت اسلامی و طرزالعمل های وزارت اقتصاد از پروژه ها و فعالیت های نهاد های خیریه حمایت می‌نمایند و وعده همکاری همه جانبه نمود.

طی یک خبر دیگر، الحاج عبدالقدیر حاجی ناصر رئیس اقتصاد هرات با مسوول بخش تعلیم و تربیه و همکاران ولایتی موسسه جک ملاقات نمود.

محمد طارق غیرت مسؤل بخش تعلیمی مؤسسه جک از فعالیت های موسسه مذکور و ساحه تعلیمی معلومات داد و افزود تلاش می کنند تا ساحات بیشتری را تحت پوشش تعلیمی قرار دهند.

از سوی هم ریئس اقتصاد هرات از فعالیت ها و کارکردهای مؤسسه جک در عرصه تعلیم و تربیه ضمن خرسندی افزود نیاز است تا قریه‌جات و ساحات سفید که نیاز مبرم به تعلیم و تربیه دارند توجه بیش‌تر نمایند.

به اشتراک بگذارید