پرش به محتوا

توزیع ۴ هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان از سوی یک بنیاد خیریه در هرات

با حضور داشت معاون مقام ولایت، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات، روسای برخی از ادارات دولتی، فرهنگیان و باشندگان هرات بنیاد خیریه احمد شاه فقیری روند توزیع کمک برای ۴ هزار خانواده را آغاز کرد.

خلیل احمد شهیدزاده مشاور بنیاد خیریه فقیری می گوید این بنیاد سالانه در طی چهار بار کمک به نیازمندان ۱۲ هزار خانواده را زیر پوشش قرار می دهد.

به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر؛ مشاور این بنیاد می گوید که امروز هم ۴ هزار خانواده قرار است که از کمک های این نهاد که به مناسبت زمستان توزیع می شود مستفید شوند.

در همین حال مولوی حیات الله مهاجر سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات می گوید که کمک و همکاری سبب عزت در دنیا و آخرت به کمک کننده می شود.

در ادامه مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات از تمامی نهادهای خیریه که در این شرایط به مردم کمک می کنند ابراز قدر دانی نموده و می گوید که امارت اسلامی نیز با توجه به کمک به زلزله زدگان هرات و مهاجرین به سایر نیازمندان نیز کمک می کند.

به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر؛ رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات در این برنامه از تاجران و دیگر اقشار جامعه خواستار حمایت از افراد نیازمند شد.

از سوی هم برخی از فرهنگیان هرات هم با تاکید بر حمایت از نیازمندان، از تاجران کشور خواستند در زمستان پیش‌رو در کنار مردم باشند.

گفتنی است که ارزش مجموعی این کمک ها ۱۸ میلیون افغانی بوده که شامل آرد برنج و روغن می‌باشد.

به اشتراک بگذارید