پرش به محتوا

تاکید مسئولان هرات، بر تقویت ارائه خدمات مخابراتی

مسئولان، ازتلاش ها برای گسترش خدمات مخابراتی در هرات، خبر دادند.

به نقل از آژانس باختر؛ مسئولان ادارات مختلف می گویند که در حال حاضر با تامین امنیت در دورترین نقاط ولسوالی ها هیچ گونه مشکل فرا راه ارائه خدمات از سوی شرکت های مخابراتی وجود ندارد.

آنان می گویند که شرکت های مخابراتی، باید به خاطر تقویت و آنتن دهی خدمات گسترده ای را در سطح ولسوالی های دور دست انجام دهند.

در گزارشی که از سوی آژانس باختر به نشر رسیده ذکر شده؛ حافظ خیرالله رییس مخابرات و تکنالوژی هرات می گوید که این اداره، در تلاش این است، تا خدمات استفاده از موبایل و آنتن دهی را در تمام ولسوالی های هرات فعال سازد.

با فعال شدن خدمات فورجی و سیم کارت آلفا از سوی شرکت مخابراتی روشن در هرات ، مسئولان این شرکت از تلاش ها به خاطر ارائه خدمات بهتر سخن می گویند.

به گزارش آژانس باختر؛ مسئولان شرکت مخابراتی روشن در هرات می گویند که در حال حاضر بیش از نُه صد هزار مشترک در حوزه غرب از خدمات این شبکه استفاده می کنند.

مسئولان این شبکه مخابراتی می گویند که از زمان روی کار آمدن امارت اسلامی در افغانستان امنیت تامین گردیده و آنان تلاش دارند، تا خدمات شان را در دورترین نقاط گسترش دهند.

این درحالی است که شهروندان هرات، به خاطر مکالمه بیشتر از خدمات شبکه مخابراتی روشن استفاده کرده و همچنان تاکید دارند، تا خدمات شبکه های مخابراتی ارزان تر ارائه شود.

به اشتراک بگذارید