پرش به محتوا

امتحان کانکور عمومی همزمان در 33 ولایت کشور در 14 میزان سالروان برگزار می شود

به ریاست مولوی عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی، نشستی به منظور راه اندازی هرچه بهتر امتحان کانکور عمومی سال جاری و تامین شفافیت آن، برگزار شد .

به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد سرپرست وزارت تحصیلات عالی، در حالی که شماری از مسوولان اداره های مرکزی این وزارت نیز حضورداشتند، با مسوولان و نمایندگان نهاد های تحصیلات عالی کشور، روی شفافیت، ایجاد نظم و تامین فضای مصئون در جریان امتحان تاکید کرد.

این آژانس خبری نوشته که سرپرست وزارت تحصیلات عالی، گفت که امتحان کانکور سراسری از جمله برنامه های ملی به سطح کشور است  که برای برگزاری آن باید مسوولانه و صادقانه جهت راه یابی جوانان شایسته و نخبه به تحصیلات عالی، تلاش کرد.

همچنان سرپرست وزارت تحصیلات عالی، به مسوولان نهاد های تحصیلی کشور هدایت داد که در همکاری با ادارۀ ملی امتحانات و مسوولان ولایت های مربوط، در قسمت تامین شفافیت و امنیت مراکز امتحان کانکور همکاری جدی کنند.

قابل ذکر است که به اساس تقسیم اوقات اداره ملی امتحانات؛ قرار است امتحان سراسری کانکور عمومی همزمان در 33 ولایت کشور به تاریخ 14 ماه میزان سال 1401 آغاز و سپس به تاریخ 21 ماه جاری امتحان کانکور شهر کابل اخذ شود.

به اشتراک بگذارید