پرش به محتوا

افزایش واردات و صادرات میان افغانستان و ازبیکستان

رئیس شرکت آستراس در بلخ از افزایش عواید در آن شرکت خبرداده میگوید: بعد از حاکمیت ا. اسلامی، علاوه بر اینکه میزان تبادل تجارت افزایش یافته عواید روزانه شرکت نیز از یک میلیون در روز به سه میلیون بلند رفته است.

به گزارش باختر، مولوي علی جان عمری رئیس شرکت آستراس از افزایش عواید، نظم،کنترول دقیق بالای تبادل تجارت، جلوگیری از فساد وسهولت برای تجار ملی خبرداده میگوید: بعد از حاکمیت ا. اسلامی در کشور وبرای بلند بردن عواید کشور برنامه نظم درتبادل تجارت بین دو کشور( اوزبیکستان وافغانستان) میزان واردات وصادرات از بندر حیرتان رو به افزایش می‌باشد.

رئیس شرکت استراس همچنان از مبارزه جدی علیه فساد، ارتشا درآن شرکت یاد آورشده افزود: قبلن همه روزه عواید شرکت یک میلیون افغانی میگردید ولی اکنون هر روز بالای سه میلیون افغانی عواید جمع آوری وبه خزانه دولت واریز میگردد که با برنامه های دقیقی که درآینده است ،عواید از سه میلیون نیز افزایش می یابد.

مولوی علی جان عمری همچنان از تمام تجار ملی وسرمایه داران که به خارج از کشور رفته اند خواست که به کشور برگشته برای آبادی وپیش رفت کشور سرمایه گذاری نمایند بخاطریکه تمام زمینه سرمایه گذاری وامنیت برای تجار ملی فراهم می‌باشد.

به اشتراک بگذارید