پرش به محتوا

ایجاد انگیزه برای مالکین کسب و کارهای کوچک

ایجاد انگیزه برای مالکین کسب و کارها  عنوان ورکشاپی است که از طرف دفتر کورد-اید برگزار شده است؛ این برنامه تحت حمایت پروژه رونق دفتر کورد-اید است.

این ورکشاب با حضور شماری از مالکین شرکت­ها و زنان تجارت پیشه دایر گریده است.

هدف از این برنامه شریک ساختن تجارب، مهارت­های تجارتی و  ایجاد راهکار­ها برای مجادله با چالش­ها عنوان شده است.

مسولان این پروژه،  داشتن انگیزه در شغل و تجارت را یکی از عوامل پیشبرد و ادامه تجارت می دانند.

زلمی ایثار مسئول پروژه رونق می­گوید” داشتن انگیزه در شغل٫ تجارت و هر کسب و کاری می‌تواند باعث به وجود آمدن انرژی بیشتر برای ادامه کار ما باشد. خوشبختانه ما از طریق پروژه رونق – دفتر کورد-اید این زمینه را مهیا میسازیم تا تجار موفق کشور در چوکات این پروژه برای متشبثین و مالکین کسب و کار های تحت پوشش پروژه از طریق شریک ساختن تجارب ٬مهارت های تجارتی و راهکارهای برای مجادله با چالشهای خویش، ایجاد انگیزه برای پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر کسب و کارها نمایند.”

در این برنامه که محمد رفیق شهیر رئیس شورای مختصصان هرات نیز حضور داشت با استقبال از این برنامه­ می­گوید برگزاری چنین برنامه­ها برای تشویق متشبثین تجارت_های کوچک موثر است.

داشتن یک سال تجربه در بخش تجارت، داشتن 5 الی 50 نفر کارمند، داشتن عواید قابل ملاحظه، موقعیت داشتن در فاصله یک ساعته از شهر، داشتن تعهد برای رشد تجارت، نداشتن دعوای وتعقیب قضایی و عدم دخالت در تولید صنایع مضر از جمله قوانین پذیریش این پروژه است.

آقای شهیر می­گوید چنین برنامه ها باعث رشد و ثبات اقتصادی در کشور می گردد.

باید گفت که پروژه رونق به تجارت­های کوچک و متوسط کمک می­نماید تا تجارت ایشان توسعه یافته و زمینه بهتر کاریابی فراهم گردد. پروژه رونق مساعدت­های تخنیکی و آموزش­های تجاری را برای متشبثین کوچک و متوسط در ولایات کندهار و هرات فراهم می­سازد تا بتوانند تجارت خویش را توسعه داده و کارگران بیشتر جذب نمایند.

به اشتراک بگذارید