پرش به محتوا

روند توزیع پاسپورت از چهارشنبه هفته جاری از سر گرفته می شود

مسئولان از آٰغاز دو باره توزیع پاسپورت از چهارشنبه آینده خبر دادند


مولوی عبدالحسیب کریم، رئیس عمومی پاسپورت در نشستی در مرکز رسانه های حکومت گفت: پس از 4 حوت روند ثبت نام پاسپورت به شکل آنلاین در کابل و تمام ولایت‌های کشور آغاز می‌شود و چهارشنبه آینده روند توزیع پاسپورت از سر گرفته می‌شود.


 به نقل از آژانس باختر؛ حسیب افزود: ریاست عمومی پاسپورت متعهد به ایجاد تسهیلات همه جانبه برای شهروندان در این زمینه است.


به گفته وی، به همین منظور شعبه بانکی در محوطه ریاست عمومی پاسپورت برای نظامیان و تاجران و همچنان در وزارت های امور داخله و تجارت و صنعت نیز شعبه های توزیع پاسپورت را فعال کرده اند.


رئیس عمومی پاسپورت هم‌چنان گفت: کسانی که تذکره الکترونیکی دارند، برای دریافت پاسپورت، مجددا نیازی به بایومتریک ندارند.


به گزارش آژانس باختر؛ مسؤولان ریاست عمومی پاسپورت هم‌چنان گفتند که پس از این، همه می توانند در ولایات مربوطه خود پاسپورت بگیرند و کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند تا چهارشنبه هفته آینده ولایات مربوط را برای دریافت پاسپورت انتخاب کنند.


شیرشاه قریشی، معاون عمومی ریاست پاسپورت در این نشست خبری گفت: در آینده نزدیک توزیع پاسپورت در یک روز به ده هزار جلد افزایش می یابد.


مسئولان ریاست عمومی پاسپورت اطمینان دادند که به هیچکس اجازه ساخت جعلی و کمیشنکاری نخواهند داد و متخلف به پنجه قانون سپرده خواهد شد.


مسئولان ریاست عمومی پاسپورت اطمینان میدهند که کتابچه های پاسپورت به اندازه کافی وجود دارد، مشکلات فنی حل شده و پس از این مانعی دربخش توزیع پاسپورت وجود نخواهد داشت.

به اشتراک بگذارید