پرش به محتوا

عواید مستوفیت هرات 36.9 درصد افزایش یافته است

مسوولان اداره مستوفیت هرات از افزایش 36.9 درصدی عواید این اداره خبر می‌دهند.

‌مسوولان در مستوفیت هرات می گویند که به هدف پاسخ دهی وفعالیت های این اداره به مردم این برنامه راه اندازی شده که اداره مستوفیت خود را مکلف می داند تا تمامی فعالیت هایش را شفاف بیان کند.

به گزارش آژانس باختر، حافظ خالد مستوفی هرات ضمن تشکری از تاجران ملی می گوید که تاجران و سرمایه گذاران در هرات با پایبندی با قانون و مقررات مالیه هرکدام شان مالیه شانرا بگونه منظم پرداخته اند.

مستوفی هرات می گوید که اداره مستوفیت حتی یک افغانی از عواید جمع شده را بیجا مصرف نکرده و برای تمامی مردم پاسخگو می باشد.

این آژانس افزوده، خالد می گوید که فساد در اداره مستوفیت صفر شده تاجران ملی و مالیه دهندگان مالیه شانرا به دولت تحویل داده و اطمینان داشته باشند که مالیه شان بیجا مصرف نمی شود.

موصوف می گوید که پرداخت مالیه برای یک نظام ضرورت بوده وهیچ کشوری نمی تواند بدون دریافت مالیه شهروندانش به ترقی وپیشرفت دست یابد.

مستوفی هرات بیان می کند که مالیات مردم در بخش های زیر بنایی، مشکلات اقتصادی مردم، معارف، معاش کارمندان و سایر بخش ها استفاده صورت میگیرد واگر مالیات خود را مردم برای ما تحویل نکنند امارت اسلامی نمی تواند برای رشد و انکشاف کشور کاری انجام بدهد.

باختر نوشته که خالد می گوید که مالیات برای خود مردم مصرف می شود و این عواید داخلی کشور است که می تواند وضعیت اقتصادی کنونی را تغییر بدهد.

وی از تاجران، سرمایه گذاران و مردم هرات خواست تا با پرداخت مالیه وظیفه دینی و ملی خود را ادا کنند.

به اشتراک بگذارید