پرش به محتوا

پیام ملا هبت‌االله به مناسبت عید: از خاک افغانستان برای تهدید علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد

ملا هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی با نشر پیامی به مناسبت از عید گفته است که ما به کشور های همسایه و جهان کاملاً اطمینان می‌دهیم که افغانستان به هیچ کسی اجازه نمی دهد که با استفاده از خاک ما تهدید را به امنیت سایر کشورها متوجه سازد همچنان از سایر کشورها می‌خواهیم که در امور داخلی ما هیچ‌گونه مداخله نکنند.

تلویزیون ملی با نشر این پیام گفته که ما به شمول امریکا با تمام جهان در چوکات تعامل و تعهدات متقابل مناسبات دیپلوماتیک، اقتصادی و سیاسی حسنه و قوی می خواهیم و آنرا به خیر تمام جهت ها می دانیم.

در این پیام گفته شده، افغانستان خانه همه افغان ها است، در بازسازی کشور باید همه سهم بگیریم، زیرا این مکلفیت میهنی و وجیبه دینی ماست به تمام جهت ها صدا می زنیم که ما با هیچ کسی دشمنی ذاتی نمی خواهیم و آغوش ما به‌روی هموطنان ما باز است و دوستی و دشمنی ما مبتنی بر اصول اسلامی است.

براساس این پیام رهبر امارت اسلامی، اینکه افغان های مقیم در خارج در حال برگشت به کشور خویش اند، به کمیسیون تماس دستور می دهم که به آنعده افغان های که به وطن می آیند، تمام تعهدات را به آنان انجام دهند و به سر، مال و عزت آنان کسی آسیب نرساند.

هبت‌الله گفته است، آنانی که در تلاش مخالفت با ا.ا استند و شکار دسایس داخلی و بیرونی می شوند، بالای شان صدا می کنم که باید از تجربه های تلخ گذشته بیاموزند، دیگر ترویج فتنه و فساد و تلاش برای جنگ و ناامنی به منفعت هیچ کسی نیست، بهتر است که از این چنین حرکات دست بکشند و زیر چتر حاکمیت نظام  شرعی اسلامی به زندگی آرام برگردند.

به اشتراک بگذارید