پرش به محتوا

160 تن از قطعه خاص از یک دوره آموزشی مسلکی از قوماندانی قطعه خاص ولایت هرات فارغ شدند

دفتر مطبوعاتی والی هرات با نشر خبر نامه‌ای در این مورد گفته است که این مراسم با حضور داشت مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات،مولوی عبدالقیوم “روحانی” ریس کمیسون امنیتی هرات، مولوی سیدشاه”سعادت”مدیرجنایی قوماندانی امنیه هرات” مولوی نثاراحمد”خالد” قوماندان قطعه خاص، و دیگر مسولین نظامی وملکی بزرگان وعلمای ولایت هرات برگذار گردید.

به نقل از این مطلب، مولوی نثاراحمد”خالد” قوماندان قطعه خاص ولایت هرات می گوید،این نیروها طی یک دوره یی سه ماهه آموزش های مسلکی و مهارت خاص وظیفوی را توسط استادان و مربیان مجرب و مسلکی آموخته و فرا گرفته ، ودر واقعات و موضوعات مهم و اصطراری از آنها استفاده خواهد شد .

این مطلب افزوده که وی می افزاید که به این نیروها آموزش های خاص از جمله دروس عقیدتی و دینی آموزش های فکری و ذهنی ،تکتیک های خاص عملیاتی،تعلیمات ورزشی و تخنیکی ،عملیات های چاپه از طرف شب و دیگر وظایف سخت و دشوار در طی این دوره فرا گرفته اند.

دفتر مطبوعاتی والی هرات نگاشته مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات، با اشاره به اینکه اکنون امنیت سرتاسری در هرات بوده ،افزود:که این نیروها آماده هرگونه دفع حملات دشمن بوده ، و به مردم اطیمنان داد با خاطر کامل به زنده گی کار خویش مصروف بوده و به تبلیغات و شایعات بیرونی ارزش و اهمیت ندهند با این نیروها همکارباشند.

به اشتراک بگذارید