پرش به محتوا

بیش از یک میلیون تذکره الکترونیکی در شش ماه گذشته توزیع شده است

اداره ملی احصائیه و معلومات کشور گفته است که در شش ماه گذشته در تمامی مناطق کشور بیش از یک میلیون تذکره الکترونیکی توزیع شده است.

در خبرنامه‌ای که امروز شنبه، 7 حوت  از سوی این اداره نشر شده آمده که بیش‌ترین تذکره‌های توزیع‌شده در ولایات، کابل ۷۴۱ هزار، ننگرهار نزدیک به ۵۰ هزار، هرات ۳۴ هزار، بلخ ۳۱ هزار، خوست ۳۰ هزار، قندهار ۱۸ هزار بوده و متباقی در سایر ولایات برای متقاضیان توزیع گردیده است.

به نقل از این خبر نامه، در کنار این، اکنون در تمامی ولایات روند توزیع تذکره‌های چاپ‌شده به صورت عادی جریان داشته و در ۲۱ ولایت دیگر ( کابل، ننگرهار، کنر، پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، قندهار، زابل، بلخ، هرات، جوزجان، بغلان، غزنی، بدخشان، قندوز، فراه، سمنگان، تخار، پنجشیر و ارزگان) روند چاپ و توزیع تذکره‌های جدید به صورت عادی جریان دارد. در ولایات یادشده روزانه برای حدود ۱۸ هزار تن تذکره الکترونیکی توزیع می‌گردد.

این اداره هم‌چنان، به شمول کابل در ۱۲ ولایت، سیستم درخواستی آنلاین تذکره الکترونیکی را فعال نموده که شهروندان می‌توانند برای دریافت تذکره الکترونیکی اقدام نموده و تذکره‌های خویش را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

خبرنامه این اداره افزوده، متقاضیان تذکره الکترونیکی ولایات یادشده می‌توانند برای دریافت تذکره خویش به ویب‌سایت مراجعه نموده و فورم‌های درخواستی خویش را به صورت درست خانه‌پری و برای طی‌مراحل بعدی به نزدیک‌ترین مرکز ارسال نمایند.

به اشتراک بگذارید